Betingelser

 

Oplysninger

Har du takket ja til udførelsen af en serviceydelse, vil du med henblik på dette blive oprettet som kunde med udførelse i det aftalte tidsrum. Er der IKKE aftalt et tidsrum, vil dette blive informeret inden besøg, alt efter hvilken pågældende serviceydelse der udføres.

 

Servicemeddelse

Er der indgået en aftale som privatperson eller virksomhed af følgende serviceydelse:

– Fliserens

– Algebehandling/desinficering af fliser

– Algebehandling af tag.

– Imprægnering af fliser el. facade.

– Fejning af fugesand ifbm. fliserens. 

Vil du modtage en servicemeddelelse eller opringning nogle dage inden udførelsen.

 

Sådan betaler du 

Der vil efter besøget blive tilsendt en faktura til din mailadresse, hvorpå der kan betales direkte med enten Mobilepay eller ved hjælp af et indbetalingskort. 

Som privatperson har du 8 dage til betaling

Som virksomhed har du 30 dage til betaling 

Herefter bliver der sendt en betalingspåmindelse uden gebyr.

På fakturaen står betingelserne for udsendelse af rykkere. 

 

Levering, udstyr og mødet med serviceudbyderen.

Når vi leverer en af vores udvalgte ydelser til dig, vil der altid blive brugt godkendt specialbygget udstyr til at løse opgaven. Alt udstyr er blevet handlet og indkøbt af industri anerkendte leverandører, og udstyret er specielt udviklet til ikke at forårsage skader på overflader, materialer mv.

Ved møde af komplikationer på adressen, tages der forholdsregler for forskrifterne for producenten af den gældende materiale, så udførslen af vores serviceydelse bliver foretaget korrekt. for eksempel: 

Fabrikantens glas (vinduespudsning/vinduesvask)

Naturlig skidt fjernes ved vinduespudsning, dog fjernes der IKKE syreskader, biefterladenskaber (gule pletter), malingrester, indtørret kalk og andre ting der må have beskadliget vinduet ved en eventuel renovering. Ønskes det fjernes, skal der foretages en afrensning, som skal være beskrevet af kunden fra start. (vinduespudsning/vinduesvask)

Hvilket fliser kunden på adressen i forhold til korrekt udførsel af fliserens (fliserens) 

Hvilken tagkonstruktion er der tale om i forhold til godkendelse af algebehandling af tag (algebehandling af tag) 

Slukning af robotplæneklipper (stop knap)

mv.

 

Klage

Vores store dyd er at levere resultater, som vi selv kan være stolte af. Eventuelle fejl og mangler vil normalt blive forklaret, dog kan vi ikke modstå muligheden for, at der kan opstå fejl. Fejl, mangler og reklamationer skal behandles med hensyn til: Kontakt @nfejendomsservice.dk Alle klager bliver taget seriøst, og vi arbejder sammen, om at finde den rigtige løsning.

Klagen ved vinduespudsning skal senest ske 3 dage efter modtagelsen af fakturaen, ellers kan vi ikke påtage os eventuelle fejl og mangler.

 

Opsigelse

NF Ejendomsservice har hverken opsigelse eller binding indgået i deres aftaler. Ønsker du at opsige en aftale, skal dette sendes til kontakt@nfejendomsservice.dk.